آموزش طراحی سایت در کرج

آموزش طراحی سایت در کرج یکی از خدمات مجموعه طراحان وب است که با 8 سال سابقه در خصوص طراحی وب سایت برای شرکت ها و ارگان ها از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در کرج محسوب می شود.

آموزش طراحی سایت شامل مجموعه های آموزشی در خصوص آموزش زبان های طراحی و نشانه گذاری، مثل HTML ، CSS و JAVASCRIPT و زبان برنامه نویسی PHP می باشد.

 آموزش وردپرس و طراحی سایت با سیستم آماده

امروزه استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس و جوملا هم سبکی رایج در طراحی سایت به حساب می آیند.

شرکت طراحان وب هم با در نظر گرفتن این نیاز ، کلاس های آموزشی در خصوص طراحی اصولی وب سایت با وردپرس را برگزار می کند. محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا یا توجه به آمار های گرفته شده در سطح جهان سیستم وردپرس است.

آموزش طراحی سایت در کرج با وردپرس هم به کسانی پیشنهاد می شود که قصد آموزش این حرفه در زمان کمتر را دارند.

طراحی سایت با وردپرس برای کسانی که در رشته های به غیر از کامپیوتر تحصیل کرده و یا اطلاعات برنامه نویسی کمتری دارند، بهترین انتخاب است.

در ادامه به بررسی مزایا و معایب این سیستم خواهیم پرداخت.

کلاس آموزش طراحی سایت در کرج

کلاس های آموزش طراحی سایت در کرج

کلاس های آموزش طراحی سایت در روز های 5شنبه و جمعه از 9 تا 13 برای افرادی که ثبت نام به انجام رسانده باشند برگزار می شود.

جهت ثبت نام در دوره می توانید در روز های کاری بین ساعات 10 الی 17 بصورت حضوری به آدرس دفتر شرکت طراحان وب واقع در :

کرج ، جهانشهر ، خیابان کسری ، کوچه نژاد فلاح ، ساختمان مروارید واحد 8 

مراجعه فرمایید.

مدت زمان دوره 60 ساعت بوده و با گذراندان این 60 ساعت می توانید بطور کامل یک وب سایت را راه اندازی کرده و سئو ساختاری برای آنها پیاده کنید. در ضمن زمان هایی هم برای فعالیت ها و استراتژی های گرفتن مشتری طراحی سایت در کرج ، قیمت گذاری برای پروژه و پشتیبانی مشتری در نظر گرفته خواهد شد.

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس؟

یکی از سوالات بزرگ برای مراجعه کنندگان جهت ثبت نام در کلاس آموزش طراحی انتخاب نوع سیستم است که با توجه شرایط بازار کنونی وارد شدن به کدام بخش نتیجه مطلوب تری خواهد داشت؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم کارکردن در حوزه ای بیشتر به آن علاقه مند هستید بهترین انتخاب است. اگر به برنامه نویسی علاقه مند هستید بدون شک این سیستم را برای خود برگزینید ولی این را هم در نظر داشته باشید که آموزش و یادگیری کامل این سبک ممکن است برای شما کمی به طول بیانجامد در مقابل قیمت های طراحی سایت اختصاصی به مراتب بالا تر و پر سود تر برای شما خواهند بود.

اما در مورد سیستم وردپرس!

استفاده از این سیستم برای علاقه مندان به طراحی سایت طبیعتا آسانن تر خواهد بود چون نیاز به اطلاعات برنامه نویسی چندانی ندارد و موارد مورد نیاز برای استفاده در سایت از قبل توسط برنامه نویسان نوشته شده و قابل استفاده است.

البته این بدان معنا نیست که هر کسی بتواند اقدام به طراحی سایت ( حرفه ای و مطابق با اصول ) از این طریق بکند و درآمد کسب کند! طراحی سایت با وردپرس با استفاده از قالب ها و امکانات بسیاری به انجام می رسد که یک وردپرس کار حرفه ای که بهره گیری از تمام آن ها را فرا گرفته باشد می تواند سایت هایی طراحی کند که پیاده سازی آن با سیستم اختصاصی هم بسیار دشوار باشد.

سیستم وردپرس در مقایسه با وب سایت های اختصاصی دارای محدودیت هایی است که در برخی پروژه های بزرگ به عنوان ضعف دیده می شود ولی برای طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی تقرابا تمامی امکانات در آن در نظر گرفته شده و با توجه به قیمت پایین تری که برای کارفرما دارد، طبیعتا در ارائه خدمات به بازه بزرگی از مشتریان بیشتر کاربرد خواهد داشت.

کلاس های مکمل طراحی سایت

در کنار طراحی سایت برای علاقه مندان به کار در این حوزه کلاس های دیگری هم در نظر گرفته شده است که شامل سئو و دیجیتال مارکتینگ است. بهره گیری از این آموزش ها منجر به فراگیری علم بازاریابی اینترنتی از طریق وب سایت ، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن هاست.

هزینه کلاس های آموزش طراحی سایت

هزینه ثبت نام در کلاس های آموزش طراحی سایت بطور خصوصی برابر با 1 میلیون و 500 تومان بوده کلاس های عمومی 600 هزار تومان می باشد.

افراد با استعداد پس از پایان دوره به استخدام شرکت طراحان وب در خواهند آمد.

منبع : آموزش طراحی سایت در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *