قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج با توجه به نبود یک تعرفه دقیق و مشخص یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار است که با چه هزینه اقدام به دریافت این خدمات کرده و نتیجه مطلوب و بهینه را بدست آورند.

قیمت طراحی سایت در شرکت های کرج

شرکت های طراحی سایت در کرج هم با توجه به استراتژی های متفاوتی که در پیش می گیرند، قیمت گذاری های مختلفی هم برای خدمات خود در نظر می گیرند. تعرفه طراحی سایت در کرج با توجه به فاکتور های زیادی که در ارائه خدمات از سوی شرکت مربوطه به انجام می رسد محاسبه می شود.

در زیر قصد داریم چند فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذار در برآورد هزینه طراحی سایت در کرج را خدمت شما معرفی کنیم تا در مقابل استعلام قیمت از شرکت های مختلف سوال های مهم را از آن ها پرسیده و تصمصم گیری درستی در خصوص تایید پروژه انجام دهید.

  • سیستم مدیریت محتوای سایت

یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت همواره سیستم مدیریت محتوای سایت است.

بطور کلی سایت ها به دو دسته آماده و اختصاصی تقسیم می شوند.

سایت اختصاصی به وب سایتی گفته می شود که صفر تا صد بدت برنامه نویس و بطور دقیق طبق خواسته کارفرما طراحی شده و هیچ محدودیتی در امکانات و ظاهر آن وجود ندارد.

ولی در طراحی سایت آماده که محبوب ترین و کامل ترین سیستم مدیریت محتوای آن وردپرس است، از سیستمی بهره گرفته می شود که از قبل طراحی شده و برای دسته اعظمی از وب سایت ها پاسخ گوی نیاز مشتری است چون روز به روز به امکانات آن اضافه می شود، استاندارد بوده و از پشتیبانی قویی از سوی تولید کننده سیستم برخوردار است.

با این وجود محدودیت هایی در طراحی سایت با قالب های آماده وجود دارد که البته برخی برنامه نویسان قادر به برطرف کردن آن ها هم هستند.

قیمت طراحی سایت در کرج با سیستم های آماده طبیعتا پایین تر از سیستم های اختصاصی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دو سیستم پیشنهاد می کنم حتما مقاله مدیریت هزینه ها در طراحی سایت را مطالعه فرمایید.


طراحی سایت ارزان در کرج پیشنهاد ما برای کسب و کار های کوچک است. حتما از مقاله لینک شده را مطالعه فرمایید.


  • بهره گیری از گرافیک حرفه ای طراحی سایت

تصاویر بخش بسیار مهمی در طراحی وب سایت شما را ایفا می کنند. شرکت های مدرن برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان طراحان گرافیکی را به استخدام خود در می آورد تا تصاویر مورد استفاده در سایت را بصورت اختصاصی برای مشتریان طراحی کنند.

در مواقعی هم با نظر کارفرما پیشنهاد به تصویر برداری و عکاسی صنعتی برای استفاده داخل سایت می شود که طبیعتا هزینه جداگانه برای آن محاسبه می شود.

در نظر داشته باشید که شرکت هایی که از تصاویر کپی و آماده بدون هیچ تغییر در وب سایت شما استفاده می کنند زمان و انرژی بسیار کمتری صرف می کنند و هزینه ای که می گیرند باید بسیار کمتر باشد.

  • طراحی سایت مطابق با رابط کاربری حرفه ای

یکی از اصولی که قیمت طراحی سایت در کرج را بسیار مورد تاثیر قرار می دهد، اصول طراحی کاربر پسند است که در میان شرکت های کرجی کمتر دیده می شود. از این اصول بر اساس مفاهیمی به نام ux/ui در مقالات طراحی سایت حرفه ای یاد می شود که اگر کمی در این خصوص مطالعه کنید دید شما نسبت طراحی سایت تا حدی تغییر خواهد کرد.

نتیجه رعایت کردن این اصول در واقع تبدیل کاربران شما به مشتری و محقق کردن هدف اصلی شما از طراحی یک وب سایت است که اجرایی کردن آن نیاز به یک طراح و مجموعه حرفه ای است که طبیعتا هزینه آن بالا تر خواهد بود.


در این خصوص پیشنهاد می کنم مقاله طراحی سایت حرفه ای در کرج را مطالعه فرمایید.


  • تعداد صفحات و حجم محتوایی وب سایت

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج تعداد صفحات و حجم محتوایی وب سایت در دست طراحیست.

طبیعی است سایتی که تنها چند صفحه مختصر با اطلاعات، تصاویر و عکس های محدود به سفارش می رسد زمان و انرژی کمتری برای طراحی نیاز دارد و قیمت آن پایین تر خواهد بود.

  • بهینه سازی ساختار و محتوا

درصد زیادی از مشتریان طراحی سایت با هدف جذب مشتری و کسب رتبه های بالا اقدام به ایجاد سایت می کنند.

اگر این مقوله از نظر هزینه ای کاملا جدا با طراحی سایت برآورد می شود اما همان رعایت کردن اصول و استاندارد های سئو ( بهینه سازی سایت ) نیاز به یک متخصص و صرف انرژی و زمان دارد تا نتیجه مطلوب را بروز دهد از این رو شرکت هایی که از همان ابتدا بدون گرفتن هزینه سئو از ساختار استاندارد مبتنی بر قوانین گوگل در طراحی سایت استفاده می کنند، قیمت را بیشتر در نظر می گیرند.

در برخی رقابت ها میان کسب کار های کم رقابت تر و کوچک، رعایت همین اصول باعث دریافت بازخوردی قابل قبول برای مشتری شده تا حدی که دیگر نیازی به هزینه برای او نیست.

مطالعه مقاله بهینه سازی سایت در کرج هم برای کسانی که علاقه مند هستند اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشند، پیشنهاد می شود.


جمع بندی

پنج فاکتور بالا تاثیر گذار ترین عوامل در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج هستند و با توجه به آن ها تعرفه از حدود 300 هزار تومان تا 30 میلیون تومان برای طراحی سایت توسط شرکت های مختلف در نظر گرفته می شود.

شما با توجه به نیاز های اصلی خود در وبسایت مورد نظر می توانید موارد پر اهمیت تر را در اولویت قرار دهید و با هزینه بهینه تر به بازخورد مناسب دست پیدا کنید.

منبع مقاله : قیمت طراحی سایت در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *