کارگاه آموزش طراحی وب در کرج

شرکت طراحان وب برگذار کننده کارگاه آموزش طراحی وب در کرج برای علاقه مندان به این حوزه می باشد. کارگاه آموزش طراحی وب در بر گیرنده مفاهیم ایجاد و طراحی سایت از 0 تا 100 با زبان های html، css , php می باشد.

کسانی هم که اطلاعات برنامه نویسی پایینی دارند و یا علاقه مند به کار کدنویسی نیستند می توانند در کلاس آموزش طراحی سایت در کرج با وردپرس شرکت نمایند و بدون استفاده از کد نویسی و مفاهیم تخصصی رشته کامپیوتر اقدام به ایجاد و طراحی سایت نمایند.

برای اطلاع از چگونگی و شرایط برگذاری کارگاه های آموزشی طراحان وب ادامه مطلب را دنبال نمایید.

چه مفاهیمی را در کارگاه آموزشی طراحان وب یاد خواهیم گرفت؟

شهروندان کرجی عزیزی که از قبل اطلاعات اندکی از زبان های برنامه نویسی و طراحی صفحات سایت داشته اند با حضور در کارگاه آموزشی طراحان وب می توانند بصورت کاربردی و پروژه محور پیاده سازی طراحی سایت را از ابتدا تا انتها یاد بگیرند.

زبان برنامه نویسی مورد استفاده در کارگاه زبان پر طرفدار php بوده که با آن بدون هیچ محدودیتی می توانید انواع وب سایت ها را پیاده سازی نمایید. در طراحی و نشانه گذاری  متن هم همان طور که می دانید از زبان های html و css بهره گرفته می شود.

در ابتدا بصورت تئوری آموزش و یادآوری مفاهیم زبان های نشانه گذاری را خواهیم داشت که اگر اطلاعات اندکی در این خصوص از قبل داشته باشید سریعا به آن مسلط خواهید شد.

پس از گذراندن مراحل طراحی ظاهر سایت به سراغ برنامه نویسی ساخت یافته خواهیم رفت تا آشنایی با زبان php را برای شاگردان داشته باشیم؛ سپس مرحله آخر آموزشی کارگاه ، که طراحی سایت شی گراست را شروع خواهیم کرد پس از گذراندن این مرحله، تحت پروژه یک وب سایت فروشگاهی کامل را با هم طراحی می کنیم.


علاوه بر برگزاری کارگاه ، استخدام کارآموز طراحی سایت در کرج هم از خدمات آموزشی طراحان وب است.


استخدام در شرکت طراحان وب

طراحان وب از قدیمی ترین های طراحی سایت در کرج محسوب می شود. این مجموعه دارای 8 سال سابقه در ارائه خدمات طراحی سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره در حوزه بازاریابی اینترنتی بوده است.

شرکت کنندگان در کارگاه آموزش طراحی سایت با یاد گیری کامل مفاهیم و اجرای آن، در صورتی که ساکن شهر کرج ( در منطقه گوهردشت، باغستان، جهانشهر یا عظیمیه ) باشند، به استخدام شرکت طراحان وب در خواهند آمد.

شرایط ثبت نام در کارگاه آموزشی

  • داشتن اطلاعات حداقلی در خصوص برنامه نویسی سایت
  • آشنایی با زبان های html و css
  • شرایط سنی بین 19 تا 29 سال
  • سکونت در کرج

مفاهیم ثانویه آموزشی در طراحی سایت

در کنار بیان مطالب طراحی و پیاده سازی سایت مفاهیمی در خصوص هاست و دامنه جهت آپلود کردن درست وب سایت و پس از بهینه سازی ساختار و سئو محتوا را خواهیم داشت که با دانستن این موارد شما یک طراح سایت حرفه ای خواهید شد.

زمان و مکان برگذاری کارگاه در کرج

کارگاه آموزش طراحی سایت در کرج از 8 صبح تا 1 ظهر در روز های 5 شنبه و جمعه برگزار خواهد شد و مکان آن در کرج جهانشهر، خیابان کسری، کوچه نژاد فلاح، ساختمان مروارید خواهد بود که پس از ثبت نام در دوره فراخوان های شروع آن به استحضار شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *